Polityka prywatności
POLITYKA PRYWATNOŚCI FUNDACJA SEALART
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym RODO), od dnia 25.05.2018 roku zabezpieczamy dane osobowe darczyńców FUNDACJA SEALART zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
INFORMACJE O ADMINISTRATORZE
Niniejsza Polityka prywatności dotyczy danych zbieranych poprzez stronę internetową www.fundacja.sealart.pl jak również poprzez kontakt telefoniczny i osobisty z FUNDACJA SEALART. Właścicielem Serwisu i Administratorem danych jest FUNDACJA SEALART z siedzibą w Warszawie (01-908), ul. Wólczyńska 55, NIP: 5213367158, REGON:140332200, wpisana do rejestru stowarzyszeń Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, pod numerem KRS 0000245547.
Administrator danych zapewnia, że będzie przetwarzać Państwa dane osobowe wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie będzie przetwarzał ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami.
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem Państwa danych osobowych sprawuje Inspektor Danych Osobowych. Mogą Państwo skontaktować się z Inspektorem we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych:
- listownie na adres: ul. Wólczyńska 55, 01-908 Warszawa,
- przez e-mail: fundacja@sealart.pl
CEL I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA
Administrator przetwarza dane w celu:
- rejestracji Państwa konta w Serwisie, zawarcia i wykonania zawartej umowy na świadczenie usług oferowanych przez Administratora, wystawienia certyfikatu po ukończeniu kursu.Podstawa prawną przetwarzania danych w takim przypadku jest art. 6 ust. 1 lit b RODO,
- realizacji zadań dydaktycznych wynikających z zawartej Umowy na usługi szkoleniowe stanowiące ofertę Spółki. Podstawa prawną przetwarzania danych w takim przypadku jest art. 6 ust. 1 lit b RODO,
- zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia przy wykorzystywaniu monitoringu wizyjnego, rejestrującego wizerunek w siedzibie Administratora. Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
- komunikacji biznesowej, w tym w celu oferowania produktów i usług Spółki bezpośredniego co wynika z prawnie uzasadnionych interesów Administratora i ma podstawę prawną w art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
- statystycznym związanym ze świadczeniami socjalnymi wynikającymi z uprawnień Karty Dużej Rodziny. 6 ust. 1 lit b RODO,
- w innym celu i zakresie, jeżeli Administrator uzyska na to pisemną zgodę – co wnika z art. 6 ust.1 lit. a
KATEGORIE DANYCH PRZETWARZANYCH
Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w postaci danych identyfikacyjnych: imienia i nazwiska Darczyńcy, adresu e-mail, numeru telefonu, numeru Pesel, adresu zamieszkania, numeru dowodu osobistego, numeru rachunku bankowego.
- Serwis informuje, że używa na stronach www technologii cookies (tzw. ciasteczek).
- Dane takie jak adresy IP są zbierane przez pliki cookies w celu m.in. personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, dostosowanie zawartości stron Serwisu do Państwa preferencji oraz optymalizację korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać Państwa urządzenie i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb oraz używanego przez niego urządzenia.
- Pliki cookies nigdy nie zawierają Państwa danych osobowych.
Administrator w ramach Serwisu wykorzystuje również mechanizmy podmiotów zewnętrznych, partnerów, reklamodawców, co bezpośrednio wiąże się z zapisaniem w urządzeniu końcowym Użytkownika cookies tych podmiotów. Są to: Facebook, Google.
- W przypadku gdy oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym, mogą Państwo w każdej chwili dokonać zmiany ustawień dotyczących plików cookies w ustawieniach używanej przeglądarki (dotyczy to każdego rodzaju cookies) lub usunąć te pliki ze swoich urządzeń.
- Ograniczenia stosowania plików cookies może negatywnie wpłynąć na niektóre z funkcjonalności dostępnych na stronach internetowych Serwisu lub uniemożliwić ich stosowanie.
- Przechowywane informacje w formie plików cookies lub uzyskiwanie do nich dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w używanym przez Państwa urządzeniu końcowym ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tym urządzeniu.
ODBIORCY DANYCH
Państwa dane osobowe możemy przekazywać następującym podmiotom:
- podmiotom przetwarzającym je na zlecenie czyli podwykonawcom usług – podmiotom z których korzystamy przy realizacji umowy,
- podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – tylko w sytuacji otrzymania żądania w oparciu o stosowną podstawę prawną.
Niezależnie od celu przetwarzania danych, dostęp do Państwa danych osobowych mogą mieć wyłącznie upoważnieni pracownicy i podwykonawcy (w tym firmy informatyczne, księgowe, pracownicy i współpracownicy) Administratora danych, z którymi zawarł on odpowiednie umowy powierzenia danych.
PRZEKAZYWANIE DANYCH DO PAŃSTW TRZECICH
Administrator nie przekazuje danych poza teren Polski/UE/ EOG.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Administrator przetwarza dane do końca okresu przedawnienia roszczeń wynikających z zawartej umowy.
Dane osobowe przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług przechowywane są do czasu aż zgłoszą Państwo sprzeciw względem ich przetwarzania do celów marketingowych.
PRAWA JEDNOSTKI i OBOWIĄZKI INFORMACYJNE
- PRAWA
Administrator zapewnia przestrzeganie praw osób, których dane podlegają przetwarzaniu.
Administrator zapewnia realizację:
- prawa do dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także prawo do usunięcia danych,
- prawa do wniesienia żądania zaprzestania przetwarzania danych,
- prawa do ograniczenia przetwarzania danych,
- prawa do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym sprzeciwu co do przetwarzania danych w celach marketingowych;
- prawa do przenoszenia danych,
- prawa do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- ŻĄDANIA OSÓB
Na żądanie osoby, której dane dotyczą Administrator informuje osobę, czy przetwarza jej dane oraz informuje osobę o szczegółach przetwarzania udzielając informacji w zakresie określonym obowiązkowi informacyjnemu przy zbieraniu danych.
- TERMIN REALIZACJI OBOWIĄZKÓW INFORMACYJNYCH
Administrator w odpowiedzi na żądanie otrzymane od podmiotu danych, udziela bez zbędnej zwłoki – nie później jednak niż w terminie 1 miesiąca – informacji o działaniach podjętych w związku z tym żądaniem.
W przypadku wystąpienia żądania o skomplikowanym charakterze lub dużej liczy żądań termin na rozpoznanie żądania podmiotu danych administrator może wydłużyć maksymalnie o dodatkowe 2 miesiące. W takim przypadku administrator zobligowany jest do poinformowania podmiotu danych o przyczynach i okresie na wydłużenia rozpoznania żądania.
- USUNIĘCIE DANYCH – REALIZACJA PRAWA DO BYCIA ZAPOMNIANYM
Mają Państwo prawo żądania niezwłocznego usunięcia swoich danych osobowych. Administrator ma obowiązek bez zbędnej zwłoki usunąć dane osobowe, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności:
- dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
- osoba, której dane dotyczą, cofnęła zgodę, na której opiera się przetwarzanie i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania,
- osoba, której dane dotyczą, wnosi skuteczny sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania,
- dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem,
- dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego,
- PRZENOSZENIE DANYCH
Administrator realizuje prawo do przenoszenia danych. Administrator na Państwa żądanie wydaje w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dotyczące jej dane osobowe które dostarczyła Administratorowi, przetwarzane w wyniku udzielenia zgody przez osobę lub w celu zawarcia lub wykonania umowy.
- SPRZECIW W SZCZEGÓLNEJ SYTUACJI
Mają Państwo prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją wobec przetwarzania dotyczących Państwa danych osobowych, a dane te są przetwarzane w oparciu o uzasadniony interes Administratora lub o powierzone zadanie w interesie publicznym.
Administrator uwzględni sprzeciw i przestanie przetwarzać dane osobowe, chyba że wystąpią ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, nadrzędne wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- SPRZECIW WOBEC MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO
Mają Państwo prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących Państwa danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim. Administrator po otrzymaniu sprzeciwu uwzględni sprzeciwi zaprzestanie takiego przetwarzania.
Mają Państwo prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.
- INFORMACJA O DOBROWOLNOŚCI/ WYMOGU PODANIA DANYCH
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu zawarcia umowy. W przypadku braku podania danych osobowych będziemy musieli odmówić zawarcia umowy.
Podanie danych osobowych w celach marketingowych jest zawsze dobrowolne.
Jeżeli Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie zgody, mają Państwo prawo do jej wycofania w dowolnym momencie. Zgodę można wycofać w siedzibie Administratora danych lub wysyłając informacje na adres FUNDACJA SEALART, Warszawa (01-908), ul. Wólczyńska 55 albo adres e-mail:fundacja@sealart.pl Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania realizowanego do czasu wycofania zgody. W przypadku wycofania zgody Administrator danych oceni, czy w dalszym ciągu ma podstawy do przetwarzania danych.
- ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI.
Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności.